Clearhaus og PurePay indgår partnerskab

14 September 2020

PurePay og Clearhaus annoncerer et ambitiøst partnerskab i Storbritannien.

Betalingsgatewayen PurePay slår pjalterne sammen med den danske finansielle institution Clearhaus. I fremtiden skal Clearhaus står for teknologien til Purepay i takt med at den ambitiøse PSP (Payment Service Provider) udvider sit engagement i Storbritannien.

“Partnerskabet med Clearhaus styrker klart vores position i Storbritannien. Clearhaus-teknologien giver os simpelthen mulighed for at handle hurtigere og koncentrere os om vores kerneværdi, som er at yde god service og support til vores merchants,” siger PurePays administrerende direktør Dennis E.R. Pedersen.

PurePay har opereret på den europæiske betalingsscene siden 2019 og søger nu at øge sin tilstedeværelse i Storbritannien. PurePau sætter en ære i at tilbyde en hurtig ansøgningsproces, der giver handlende mulighed for at behandle onlinebetalinger på 1-3 dage.

Clearhaus støtter PurePay med sin avancerede betalingsinfrastruktur, som i skrivende stund tjener over 14.500 europæiske merchants. Dette gælder blandt andet evnen til at håndtere de nyeste betalingsteknologier som Apple Pay og Google Pay, og Clearhaus ser frem til at cleare betalingerne fra PurePays online forretninger.

”Vi er glade for at se, at PurePay har valgt Clearhaus som partner på deres spændende rejse. Storbritannien er et af vores vigtigste markeder, og vi er parat til at levere en højteknologisk løsning til de britiske købmænd, der vælger PurePay som deres gateway,” siger administrerende direktør hos Clearhaus, Claus Methmann Christensen.

Partnerskabet mellem Clearhaus og PurePay er et af mange partnerskaber, der blev præsenteret hos Clearhaus det sidste år. Andre eksempler på nylige partnerskaber har involveret ANYDAY, PayNoPain, Team.Blue, Payrexx og Newgen Payments.

Kontakt for mere information

Anders Holmgaard, presserådgiver hos Clearhaus, tel.: +45 60704967, email: ah@clearhaus.com

Om Clearhaus

Clearhaus er et dansk finansiel institution og en indløser med europæisk licens, der servicerer mere end 14.500 online forretninger i 33 lande med simple og sikre betalingsløsninger. Ved at benytte sig af Clearhaus kan online forretninger komme i gang med at acceptere betalinger fra bl.a. Visa og Mastercard i løbet af 1-3 dage. Som foregangsvirksomhed inden for betalingsteknologi var Clearhaus først i Danmark med at tilbyde Apple Pay og Google Pay som betalingsmetoder. Virksomheden er også Visa og Mastercard Principal Member. Clearhaus har hovedkontor i Aarhus og beskæftiger ca. 60 ansatte.

Om PurePay

PurePay er en fintech-virksomhed og gateway, der opererer i Europa med kontorer i Storbritannien og Sverige. PurePay leverer betalingsmuligheder og faciliteter lige fra lokale betalingsmetoder til kreditkortbehandling, som let kan integreres i onlinebutikker eller andre projekter. PurePay har også et højt niveau af kundeservice sammen med konkurrencedygtige priser.

Tilbage til Clearhaus.com

Stil et spørgsmål